WeLcome!!!!

I am New MembEr... Hope EnjOy With My StoRy!!!

Friday, 20 April 2012

just write^_^

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera semua!!.

.Malam ni aq x de nk cte pape un..no specific title..Sebab ai ni,x brlaku ape2 yg mnarik pon dlm idup aq..Mcm biase je..smooth and steady...hehehe.... 
Tp an, skrg ni aq minat giler kat satu lagu ni..Tajuknyer : That Woman from Baek Ji Young.
Lagu korea tuh..hehe...lagu ni OST Secret Garden..
Kepada penggemar2 cerita korea dan x tgok lgi cite ni, sila lah tgok yerk ^_^
Kalau tgok video clip lagu ni,,owhhh,,mmg pergh r...
Walaupun aq x fhm mksud yg dinyanyikan oleh penyanyi trsebut,,
tp aq mmg dapat feel r mksud lagu ni..<cewah>
Emmmm,kalu nk tahu,,org yang tgh taip blog ni sebenarnye JIWANG orng nyer..hehe
Maklumlah CINTA x pernah dikecapi..<mmg menyedihkan..:-) >
opsss...dh lari tajuk ni..hehehhe..
okay,,psal lagu korea tadi,,bile je aq tgok plakon perempuan ngn lelaki tu,,perghh mmg menyentuh kalbu r.
Pandangan di mata,Senyuman di bibir dan perasaan di hati mereka
memang menyatakan mereka saling jatuh cinta,, 
waw,,bez nyerlah, kalu ade kehidupan macam tu....

Rase nye stakat ni je lah cte aq...hehehhe... okay,,arp jumpe lg dlm en3 yg strus nye..
tatatatatiiiiiiiituuuuuuu...



Hyun Bin...
renungan mata yang mencairkan ribuan wanita..hehe

Ha Ji Won..
blakon mmg bez giler!!!

Sweet giler mase ni....
Rasailah debaran di hati kalau kite dlm keadaan ni...


No comments:

Post a Comment