WeLcome!!!!

I am New MembEr... Hope EnjOy With My StoRy!!!

Monday, 6 February 2012

"FenOmena Awan Nano "

Assalamualaikum..........
salam sejahtera....

Ai,korang tgah wat pe tu??..
sbnrnye aq tgh boring tahap cipan ni,,hehehehe
sbab tu lah tetibe je rse nak cte2 kt blog aq yn x cun ni..
2 ats korang r menilai blog aq..'but for me,
blog aq ni lah yg paling x tomey lah..
hehehehe
sedey2...
tp x pe,nanti aq wat lawa2 smpai sume blog yg aq visit kalah..
hahahahaha[berangn lah pulak]


baiklah, berbalik kpada tajuk di atas [ayat BM baku tu,hehehe]
aq nk cte pasal Juara Anugerah Juara Lagu yang ke-26,,
jeng2,,spe yerk???
HAFIZ>>>>


   

Tahniah kepada Hafiz kerana telah menjuarai AJL 26!!!!!
yuhuuuuuuuuuuuuuuu,,,
yag aq nk cte nyer malam ketika anugerah tu brlangsung...
pergh, feel Hafiz mmg gempak r..
aq yg duk kt dpan tV ni,
abis-abisan feel,,hehehhe
biarpu Hafiz hanya memakai baju yg simple
[mcm dlm video klip Awan Nano]
iaitu sluar trek ngn t-shirt biru...
tp still dpat menyentu jiwa org yang mendengar dan nonton peresembahan dia...
mmg x ley lupe r malam tu...
hehehehehehehe
bez giler feel lagu Awan Nano tu!!!...
k,kepada sesape yg x berkesmpatan nk nonton wktu tu,
tgok lah kt bawah ni yerk!!..
enjoY...





Saturday, 4 February 2012

Assalamualaikun korang!!!
salam sejahtera,..


emm,korang de tgok x iklan panggung sabtu kat TV3
alah, yg nyanyi tu..
msti ade kn,,,
pe pandangan korang???...
aq rse lwk giler lah...kreatif diorg...hehehe
pe2 hal pon kpd sesape yg x tgok lg,
so Enjoy lah!!!!!




Wednesday, 1 February 2012

seLepas 12 Malam I FebrUari

Assalamualaikum,
salam SejahTera

taa ngantok lagi lah.....
esok pergi ke seKolah Memandu..mals nyer rasa..
bukan pe pon, mals nk bangUn pagi..[biasenyer kul 10 aw bgun]..hehehe
skrg ni bgitulh kehidupan aq...
rase berdebarlah pulak nk bljar kete sok,,
arap2 berjln lancar sok
Amin!!!

skrg ni kalau diimbau balik,mmg dh bnyak berubah kehidupan..
yelah dulu,
pagi2 awl dah sibuk nk pergi skolah,
skrg still duk melangok ats katil..hehehehe
dulu,x ley nk bwk kete,..
skrg dah boleh bawak kete[padahl baru skit blajar,,hehhee2]
tp,mmg itulah lumrah kehidupan...
kite bukannyer makin kecik,makin membesar adalh,,
setiap hari merupakan hari baru yg penuh dgn corak2 kehidupan..
so, kita kene enjOy...hehehe
kite still kene positif dgn kehidupan kite,,,
btul x???...

k lah,stakat ni je cte utk ai ni...
daaaa...goUdnitE