WeLcome!!!!

I am New MembEr... Hope EnjOy With My StoRy!!!

Tuesday, 31 January 2012

Blog DIari KedUa...

assalamualaikum...
salam sejahtera

emm,malam2 ni pon aq maseh nk post kat blog aq yg baru ni,,
padahal x dey followers pon,,(sedey2..)
emm,smlam aq tgok blog2 org laen...pandai lah diorg wat blog diorg... cantek!!..
yg aq..menyedihkan..:(
hehehe,,,
kate pon baru buat, mmg lah....
aq tulis blog ni pon sbab nmpak cam sronok je tgok org laen wat blog..meriah je..
huhuuu,,,,
nk taw x...diari aq kene mkn dek anai2,,,hehehe...naseb2..
2 lah ganti ngn mende yg lebih canggih ni...
Jeng2 bloG Izatul Peace pon trhasil..
alhamdulillah.....
bile pikir2 balik rindu plak kt diari aq tu...
nmpknyer dh smpai kt tmpt sekitar mula dah...*hehehe)
Diari tu aq stat tulis time darjah 6...
x taw lah kenape mase tu aq brjinak2 dgn diari..
mgkin sbab aq x taw nak cite kat spe kut...
lbih baek aq luahkan kt buku kan...
bile bace smula diari tu, cam lawak pon ade...hahahha
sbbnyer mcm2 perasan aq luah kt diari tu....
sedey,mrh,gembira,disygi..OPssss. :)

jadi my Pesanan adalh kalu nk luah ape2..luahlah kt kertas..pastu koyakan..
pasti rahsia anda tidak diketahui oleh org laen..
laen lah anda pergi tayang pe yg anda tulis..hehehhe

semoga berjumpe lg...Daaaaaaaaa!... 


gadis mana x taw lah????

ni tensyen bebenor ni,,



No comments:

Post a Comment