WeLcome!!!!

I am New MembEr... Hope EnjOy With My StoRy!!!

Monday, 6 February 2012

"FenOmena Awan Nano "

Assalamualaikum..........
salam sejahtera....

Ai,korang tgah wat pe tu??..
sbnrnye aq tgh boring tahap cipan ni,,hehehehe
sbab tu lah tetibe je rse nak cte2 kt blog aq yn x cun ni..
2 ats korang r menilai blog aq..'but for me,
blog aq ni lah yg paling x tomey lah..
hehehehe
sedey2...
tp x pe,nanti aq wat lawa2 smpai sume blog yg aq visit kalah..
hahahahaha[berangn lah pulak]


baiklah, berbalik kpada tajuk di atas [ayat BM baku tu,hehehe]
aq nk cte pasal Juara Anugerah Juara Lagu yang ke-26,,
jeng2,,spe yerk???
HAFIZ>>>>


   

Tahniah kepada Hafiz kerana telah menjuarai AJL 26!!!!!
yuhuuuuuuuuuuuuuuu,,,
yag aq nk cte nyer malam ketika anugerah tu brlangsung...
pergh, feel Hafiz mmg gempak r..
aq yg duk kt dpan tV ni,
abis-abisan feel,,hehehhe
biarpu Hafiz hanya memakai baju yg simple
[mcm dlm video klip Awan Nano]
iaitu sluar trek ngn t-shirt biru...
tp still dpat menyentu jiwa org yang mendengar dan nonton peresembahan dia...
mmg x ley lupe r malam tu...
hehehehehehehe
bez giler feel lagu Awan Nano tu!!!...
k,kepada sesape yg x berkesmpatan nk nonton wktu tu,
tgok lah kt bawah ni yerk!!..
enjoY...





No comments:

Post a Comment